Teinpä eilen iltamyöhällä tällaisen blogitunnuksen enkä ole aivan varma, pidänkö tästä vai en. En nähkääs usein oikein osaa pukea ajatuksiani sanoiksi ja monet edelliset blogikokeiluni ovatkin hyytyneet jo melko alkumetreillä. Katsotaan nyt, mitä tästä tulee - jaksanko yrittää elvyttää ruostunutta kirjoitustaitoani, mikä ei alunalkaenkaan ole ollut kehuttava, ja saada ajatukset valumaan sormieni ja näppäimistön kautta tänne Vuodatukseen vai vaikeneeko tämäkin blogi nolona sanattomuuteensa ja jää kaikessa hiljaisuudessa katoamaan olemattomuuteen.

Anyways. Tänään aamulla kymmenen jälkeen herätessäni oli hämärää ja kun katsoin ulos, näin synkeän taivaan ja tuulessa vääntelehtivät puut, etäinen jyrinä varoitti tulevasta ukkosesta. Seuraavat pari tuntia olin hermostunut ja naputtelin melkein taukoamatta tekstiviestejä ystävälleni, koska en saanut luettua Lumikkoa ja yhdeksää muuta keskittymiskykyni herpaantuessa jokaisen salaman välähtäessä ja jokaisen pimeän pari sekuntia kestävän sähkökatkoksen aikana. Olin helpottunut, kun isä tuli aiemmin töistä ja ukkonenkin lopulta loittoni.

Sain tänään myös sähköpostia Mirri Musicista. Katsokaas, tilasin eilen Dir en greyn MACABREn ja Kisôn, ja nyt minulle tuli ilmoitus, että jm. albumi onkin loppuunmyyty. Siis loppuunmyyty! Viikonlopun aikana joku toinen oli ennen minua ehtinyt tilata sen yhden ainokaisen varastossa olevan Kisôn. Minua tietenkin harmitti, mutta laitoin levyn varaukseen, joten minulle tulee sähköpostilaatikkoon ilmoitus sitten, kun Mirrissä on taas Kisôa saatavilla. Yay! Ja saanpahan kuitenkin rahani takaisin, mikäli ilmoitin tilinumeroni oikein, ush...

Lisäksi sain suurensuureksi ilokseni tietää, että Mirri Musiciin on ihan näinä päivinä tulossa ennakkotilaukseen Dirpan uusi single GLASS SKIN, myös Limited Editionia on saatavilla! Myöhemmin syksyllä ennakkotilaukseen tulee myös uusi albumi UROBOROS, josta myöskin Limited Editionia ja Deluxe Editionia. Ensin ajattelin, että minun on aivan pakko saada tämä julkaisun laajin versio eli Deluxe Edition, mutta järkeä käyttämällä (ja rahatilannetta ajattelemalla) päädyin päätökseen, että tilaan tuon Limitedin.